Saturday, October 22, 2011

Memory of Graduation Day 22/10/2011

Memori Graduasi 2011
22.10.2011
ArrieTensa


Ini satu kenangan yang aku ingat sampai mati.Sebab aku letak kat sini,supaya, aku tidak lupa aku ada kenangan nie.HAHAHA ^.^

Majlis Graduasi ini adalah kali pertama dilakukan di Hotel bertempat di Dynasty Hotel di Kuala Lumpur.Huh~  "~o~" walaupun tempat agk sempit.Tapi ok lah fun jugak yang penting pengalaman dan kenangan tu kan.

Ketika naik ke pentas,hampir2 mbuat jantungku meletup,betul ke nie nama aku dah kene panggil tanpa berfikir panjang jalan je kan. nampak bodoh atau tidak hmm buat mcm ok sudah :).Paling aku tak suka adalah pakai songkok ~.~" ianye membuat kan muka aku nampak kebudak-budakan,tension aku.Anis Aris sibuk bertanya ko ok x..ko ok x??? ~.~ dgn muka pelik aku menjawab OK ^.^.Ini disebabkan songkok buat aku jadi senyap sikit x leh active lebih2.Tp lepas bukak jubah n songkok wah~ selesa skit aku HAHAHA.Ketika di majlis graduasi aku telah mendapat pujian paling susah nak dapat iaitu "serius ko handsome" wah...aku jadi bodoh sekejap rase gelabah pown ada.HAHAHA klu x asik kene puji comel ~.~".Papehal Thanks pujian ko ^.^ bangga aku HAHAHA.aku nak mention nama ko kat sini tapi agak segan aku klu nak letak, biarlah menjadi ingatan aku sahaja ^v^.

Salah satu memori paling best apabila tangkap gambar di Metropolitan,dengan Jep,Hafiz,Anis,Azie and Dayah.wohoo sangap best n macam2 gelagat ada.Dayah member aku yg terlebih excited ketika shoot utk lompat2.Haih utk wat shoot melompat punya lah penat tak jadi buat lagi GRRR.Setiap gambar yang di shoot sumenye cantik2 aku suke ^.^.Hafiz dengan gaya comel nye,yang tak boleh blah apabila Jep dimarahi Azie!!.."Jep muka ko problem ooo" jep kene marah coz tangkap gambar dgn kening naik.HAHAHA..Papehal sangat-sangat best tangkap gambar kat situ.Maklumlah kali pertama masuk situ kan.HAHAHA.

Ini dye semua memori terindah . . .


Stylo wei gambar nie ^^
JUMP!!!!!

Dayah excited lebih



AUW CAAK!!  

AKU TAU AKU LEH TERBANG HAHAHA..


Asing2


OOLLLAA. . . .

KAWAN-KAWAN AKU YANG PLING CANTIK . . .


TERBANG LAH...!!
PIC GRADUASI 2011

No comments:

Post a Comment