Tuesday, July 5, 2011

Name Gelaran Harian

Hafiz-(PANDA) "saya bkan panda biasa!!!,saya pandamonium~"

Jef-(SILAU/ABG SLIM)"HALUU saya mampu menerangi hari anda...wuahahahhaa"

Mus-(Adik Izie/FIZI)"Adik~ adik name izie ... erm.. erm.. syuke gula2...kakak slow!! belikan sy gulew2!!..

Farid-(rock/mulut petak/patrick) "hi?? saya pencinta wanita"

Azliana-(Makcik blender / sengal / riumachi) "hmmm~ ini lah dye cikodok rebus...ingat yg penting blender dlu pisang ea"

Mail-(Shemale/hero)"saya hero"

Anis-(NENEK/TENBAM) "Saya brusaha untuk kuruskan pipi saya yg tenbam nie mgunakan kertas pasir...harap berjaya la grrr tension"

Umie-(KembangKempis/DODOL) "saya suke makan dodol,bila saya makan dodol hidung saya kembang kempis"

Azizah-(Datin) "saya datin ,sy leh beli kan kamu LC,undilah saya"

Hidayah-(MONOK) "saya suke mengelupur,wuahahaha"

Hani -(Kakak/Buyung) "saya pling tua...saya kakak kamu..."

Syerina -(SLOW/SILUR) " hmm 1 + 1 brape eak...hmmmm pening nyeee "=.="..."

Saiful-(wak) " hi saya dari lombok"

Rifky-(Pervert/Pguam bela Pervert/Dewi) "Saya akan mnuntut keadilan utk anda.,,,"

ArrieTensa-(baby arrie/baby boy/akachan) "saya suke mrungut...."

8 comments: