Thursday, June 16, 2011

As u Wish

aku disini sentiasa akan menunggu mu....
akan kuturuti permintaan mu...
walaupun berat sekali pun...
akan ku tunaikan....
akn ku tunggu, akn ku tunggu, akn ku tunggu...
tapi jangan lama tinggal kan ku disini...
aku tidak mampu bertahan didunia yang gelap ini...
aku takut,aku takut,aku takut...
aku tahu kunci utk membebaskan ku tiada dalam dirimu...
aku pasrah,
akanku lihat mu dari jauh...
aku akan pastikan kau bahagia... jika kau dalam kesusahan...
aku...akan pastikan aku keluar dari dunia yang gelap ini sendiri walaupun perit!!~
untuk membantumu~                                                                                                                                    "arrie tensa"

3 comments:

  1. so nice... laki yg baik adlh tok pompuan yg baik.. troskn prjlnn idop yg msih pnjng... n, don't give up ok!! :D

    ReplyDelete
  2. blogger baru yerk..=).. welcome...=).. xde shoutbox agi..hehe...so kita ckap kat sni je r..salam...jenguk jengah anda di sini....=)...hehe..

    ReplyDelete
  3. yups blogger bwu...hahaha...nice to meet u...:)

    ReplyDelete