Sunday, June 19, 2011

MALAM YG BERWARNA-WARNI

HAHAHAHA....mlm sabtu yg sngt2 klakar....smalam memang hari yg bertuah...pegi kenduri...dpt mkn dekat bahagian atas rumah pengantin...masih baik la rumah pengantin nie rumah member aku...thnks alice!!!!...klu nak mintak member aq wat muka tebal memang harapan nak dpt...haih msh baik otak aq nie gilew gan otak dye...papehal knduri smalam memang best skali lg dpt tmpt yg best time knduri dye....^.^....lepas knduri habis je...START LA EVENT KAROKE yg aq buat utk hilang tension2...wahhh ramai jgak yg follow...disbb kan ramai duit mesti la byk...bilik VIP la...hahaha ^ ^

HUH dalam blik Vip....aktiviti yg aq buat nie dihadiri oleh...hafiz,jef,is,kamil,yusuf,balya,wan,farid,mail,wahab(bdak iraq) yg paling x disangka...RIFKY dtg!!!!! ahahahahahaha.....tercengang aq bile dye call nak follow...hmm bwk jelah dye nie...huh lagu pertama telah dipilih,aq myirap juge aq lagu pertama yg dipilih...GOYANG INUL,,,owh tidak!!!...hah dowang memang wat keje gilew nak nyanyi lagu tu...tp follow je lah...kemeriahan ditambah kan lagi sume mnari-nari,screamo n many thing...hahahahaha...sumpah gilew2 best walaupun second time aq pegi,..tp ckup menghilang tension aq...hahaha..lame sbenar nye hajat nak g karoke nie tp x pegi2...ntah mcm mane otak suwuh try juga pg karoke 1st time minggu lepas...hahaha hilang suara aku time 1st time...tp second time kurangla skit tekak tu...mlm tu memang mlm yg sangat gilew2 rifky mnari.farid.n other sume nye bersuka ria,tmasuk la WAHAB yg XPHAM BAHASA MELAYU ape yg kite nyanyi kan...hmmm skunk aq dah jumpe hobby and aktiviti bwu...KAROKE!!!!!....^.^

2jam telah pun berlalu...hmm time ups...hmm nak buat ape lg nie???? hah idea telah diserlahkan dlm group "ESPADA CREED FAMILY" hmm CEMERLANG HIEGHT...ats bukit tu,,huh...pemandangan waktu mlm sangat indah bile dilihat di puncak tu...:) ++ tempat tu memang tenang~ ~.~...borak2 hmm...maklumlah aq nie bermasalah...mintak lah wat MIDNIGHT KAUNSELING....3 sahabat aq membantu...name yg x kan lupe kan HAFIZ,YUSUF,N WAHAB(bdak iraq yg tinggi)...banyak yg dorang nasihat kan aku..hafiz mengingatkan aku...kehilangan seseorang bkan kehilangan ramai orang disekeling...hafiz N usop mengingati aq tentang bapa kwn aku...dye lebih tabah dari aku...hafiz juge mengingatkan aku..cerita psal tulang rusuk kiri...hmmm cite tu memang best,satu ayt msh tgiang-giang dalam pkiran ku,bile yg baik itu pergi,akan datang yg lebih baik..thanks hafiz aq cube ingat kate2 nie,,, ^^..hm yusuf pula mnasihat kan aku... aq leh dpt kan lbh dr tu....byk lg pompuan kat dunia tu yg ko x tau kat dunia luar tu......walaupun ayt dye cam main2..tp btul juge ckp dye.....HMM....terdetik dalam diri aq utk mjadi LIAR dan lebih jahat sbb aq slalu tgk org jahat slalu bahagia...tp wahab mengingati aku psl good n bad...GOOD PEOPLE ALWAYS HURT BUT THE END THEY HAPPY...BAD PEOPLE ALWAYS HAPPY BUT THE END THEY SUFFER....THANKS WAHAB....i will never lets my self overreach with evilside...mlm tu memang byk nasihat2 yg dicurah2kan dkat aku yg bermasalah nie,,,aq lupe disekeliling aku ada yg membantu..hafiz mengingati aku...ape yang ko mintak x pernah dowang tlong...walaupon skit hati aq dgr,aq terima ape dye kate...sekeliling aku la yg menjadikan aku bertapa bodoh nye aku sngat2 x prasan...hmmm...tp dalam hati yg kecil aku nie,aku msh berharap...sesuatu yg lain akan berlaku...yg dapat mgubah pndangan dye...bkan senang utk mengubah perasaan aku yg telah lama meminati dye sjak dye tingkatan 2...

2 comments:

  1. ini cerita ke novel?? bapak lark ai panjang menjela nak baca.. hahaha:) love espada...
    from syukri espada..
    p/s.. maaf guna blog awek aku.. aku xde blog.. :))

    ReplyDelete