Friday, June 17, 2011

ORIGAMI ~N~ FREN....

      Walaupun kite tidak bahagia itu bukan lah penamat bahagia...hmmm,hari ini aku rase blajar sesuatu pada jumaat yg indah ini...."lebih baik membahagia kan seseorang dari mengharap orang membahagiakan kite"....aq blajar sesuatu semasa aq membuat origami di hadapan kawan2 aku...huh x sangka dowang nie minat origami..tgk muka dowang yg sungguh excited...aku suke hahaha...aku suke mlihat kawan ku excited atau gembira...kawan2 aku tu umie,aida,azizah dan lain2 paling tidak dilupai kepala gilew mus...hmm dari situ aku blajar sesuatu yg baru... hahaha....^.^


Rahsia kube yg msih tidak terungkai.
     Pada mula nye aku hanya ingin memberi teka teki origami kube jika berjaya aku akan beri ganjaran hahaha,, Tp sowang pown x berjaya tmasuk la aku...Hmm..jgn sangka origami kube tidak unik...ada satu rahsia yg tersimpan dalam origami kube yg tidak indah ini...indah sekali jika berjaya merungkainye...origami kube nie boleh menjadi origami yg dipaggil MAGIC ROSE CUBE...hebat bukan??...hmmm disebabkan fail...seseorang telah mengajukan soalan kepada ku, umie namenye...ko bleh buat swan x?? huh aq blur skjap...aku jawab bleh...sat eak...huh siap origami swan yg diminta...x sangka dr sowang trus ramai plak dtang tgk plus nak blajar...huh...aku nie bkan owg yg kedekut ilmu, aku ajar lah dowang sume satu persatu...hmmm bjaye jugak dowang mguasai cara nak buat origami swan...hahaha aq suke...dowang bleh buat...

   Jika korang tau...bile dah pandai buat nie...corfirm sangap nak buat...tgk kwan2 aku buat perh berulang2 kali nak buat...huh msh baik aq bwk kertas origami tu...sambil buat swan...smbil tu buat origami lain juge, huh sronok...plus windi wah...pndai wat teratai,,,dapat jgak curi ilmu dye....mus plak jadi gilew...wat streamxy nye paper doll...haih...sumpah kelakar...cite psal mus...dye nie plik...banyak ilmu...borak2 psl budak comel...dye mgeluar kan ilmu mgurat nye....cam ni bunyi nye..."Hi nama sape???..pastu dye ajar kite owg wat cam ni plak...Sekolah mana....?? pastu jgn lupe bile owg dah g tau name skolah...jwb cam nie...OOO patutlah mcm pernah nampak...<<walaupown x pernah nampak ckp je..." sumpah tkeluar semua rahsia mus...oooo pndai ea ko skunk...diam2 byk ilmu...tp pelik =.= x di aplikasi kan....haih rugi!!!....tp kegilaan mus bleh kluar lgi bile time KAROKE...OH TIDAK!!!! GILEW SUNGGUH!!!!!termasuk la aku,.maklumlah kali pertama..x sangka sangat2 best utk hilangkan tension...cube la :)

  Kegilaan diteruskan lagi...walaupon jep tido je memanjang +++ cikgu x masuk...borak2 ade yg menghenshin-henshin(berubah mcm masked rider) hahaha sume otak jadi x btul, tmsk la kakak..aida plak truskan dgn origami swan..tp slack x pandai bahagian kepak dye...kurang pndai skit...but bleh ups kan lg...hafiz plak sbuk tanye ok ke x..=.= haih...x de soklan lain...farid plak wat hal dye..Buat punye buat, x sangka dah byk plak origami pelbagai jenis telah dibuat....wah...terang aq tgk kat meja aku ...Aq makin excited, aku membuat kputusan nak amik gambar,phone umie jadi mangsa maklumlah phone aq dah x market lg...wah sumpah best dgn origami nie...kawan aku ada kate bgs klu lelaki pndai wat origami..ade lg yg x dinyatakan dlm entry aku nie, kerana di cencort ayat nye coz aq x nak kluar kan....hahaha, geli hati bile mendengarnye~ ^.^..nie yg wat aq nak bljar pelbagai origami lagi...HMMM x sangke member aku nie gilew2, baik lelaki baik pompuan...yg hensin2 nie x bleh bla..ade yg wat bala tentera swan...main paper doll...main jet...hahahahah....semua nie ckup mengindahkan hari aku...x sangka ade kebahagiaan lain...iaitu kebahagiaan dengan "KAWAN"...thanks fren...n thanks origami..n thanks Allah~


Prince of LOVE
Henshin..hahaha sape la dye nie...????
Bala tentera
Barbie x dpt..paper doll pown jadi..

3 comments: